Bierbuik-boom

16 juli 2011 - Sydney, Australië

Dit moet wel een Amerikaanse boom zijn, in Amerika is alles wat dikker dan normaal…

Bierbuik-boom

Deze foto werd gemaakt op 16 juli 2011 in Sydney, Australië.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade