31 december 2011 - Sydney, Australië
20.000 mensen in het park, en dit is het fietsenrek
Deze foto werd gemaakt op 31 december 2011 in Sydney, Australië.
- Irma: Het was weer leuk om te lezen…
- Katie: The Beach, met Leonardo DiCaprio…
- Irma: Wij hebben ervoor zo eentje
- Irma: Lief he
- Katie: Dat hoort niet zo, maar op…
Alle reacties »